Page 25 - Proceedings of the State Natural History Museum. Issue 36 (Lviv, 2020)
P. 25

24                      Климишин О. С., Позинич І. С.

                                   гри:  учні  повинні  поставити  знак  плюс,  яка  характеристика  відповідає  тварині.
                                   Приклад характеристик: тварина має кіль та не літає, харчується рибою та інколи її
                                   називають «офіціантом» через специфічний вигляд. Учні кладуть плюс біля пінгвіна і
                                   так ділі. Хто швидше справиться – гукає «Бінго!» (рис. 2);


























                                      Рис. 2. Гра «Бінго - тварини».

                                      2) гра «Ланцюг живлення». Ресурс – два дитячих обруча: червоного (хижаки) та
                                   зеленого (травоїдні) кольору, різноманітні пластикові тварини. Учні діляться на дві
                                   команди та відбирають в обручі «своїх тварин». Хто швидше і вірно справиться той і
                                   виграв (рис. 3);


















                                      Рис. 3. Гра «Ланцюг живлення».

                                      3) гра «Історія одного волохатого носорога». Пропонується дітям з одного класу
                                   зробити відео розповідь про життя волохатого носорога, який знаходиться на діючій
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30