UA EN
 
  Позинич І. С. Використання інноваційних технологій VR, AR, 3D в музейній педагогіці // Наук. зап. Держ. природознавч. музею. - Львів, 2020. - 36 - С.209-212. DOI: https://doi.org/10.36885/nzdpm.2020.36.209-212 Ключові слова: VR, AR, 3D, музейна педагогіка Найголовніше завдання педагога – це навчити дітей вчитися, а зацікавити сучасних учнів у навчанні справа не легка, але можлива. І помічниками можуть стати інноваційні й комп’ютерні технології, що дозволяють не тільки формувати в учнів знання, уміння й навички, але й вирішувати більш важливе завдання, яке постає перед навчанням, – розвивати особистість учня, задовольняти його пізнавальні інтереси.  
Список літератури
  1. Використання інтерактивних методів навчання [Електронний ресурс] / О. М. Ковальова, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, Н. М. Герасимчук, О. А. Кочубей. – 2016. – Режим доступу:http://www.refs.in.ua/m-kochubej-o-a-vikoristannya-interaktivnih-metodiv-navchannya.html
  2. Цифрові діти. Чому покоління Альфа переверне світ [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://nv.ua/ukr/ukraine/events/diti-pokolinnya-alfa-shcho-zhive-v-merezhi-novini-ukrajini-50034073.html
  3. Діти покоління Z [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://zno.ua/news/diti-pokolinnya-z-yaki-voni.html
  4. Імерсивні технології [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.it.ua/knowledge-base/technology-innovation/virtualnaja-realnost-vr